Ústav fyzikálního inženýrství - obor Fyzikální inženýrství a nanotechnologie Ústav fyzikálního inženýrství - obor Fyzikální inženýrství a nanotechnologie
ÚFI 

Fórum

   Výuka


Vyhledávání

 

Vyhledávání osob

 

Klikněte na tlačítko Najdi ..

Mapa serveru

Odkazy:

OSA (the Optical Society) Student chapter of Czech Republic

/Fórum/Výuka     

Názory na výuku

Zde můžete zveřejnit názory, které se týkají výuky zajišťované ústavem.



Diskuse  Nový příspěvek         Řadit: souvislost   datum
<< <  1 2 3 4 5 ...53 54 55 56 57 58  > >>

Výsledky  (Smutný student , 01.03.2017 15:34) Reagovat

Jsou zde k nalezeni výsledky testů z teor. Cvičení?

     Re: Výsledky  (Jakub Zlámal, 02.03.2017 09:57) Reagovat
    

Test na písemce vám učitel opraví. U interaktivního testu si správné odpovědi můžete zobrazit.

Fyzika 1, zapoctove testy - obtiznost (student fsi, 17.03.2015 13:45) Reagovat

Zajímalo by me jak můžou existovat dve verze v pisemky ve skupine( asi i v celém rocniku jich bude víc, ted ale mluvim z vlastní zkušenosti) které mají naprosto odlišnou obtížnost. Na testu vy mely byt dve ptáky teoretické po jednom bodu a dvě vypocetni po 2.5 bodech. Teoretické otázky se ale mých informaci mají typologicky podobat otázkám z interaktivní teorie. Na cely test je 40 minut casu, coz není mnoho ale s dvěma teoretickymi otázkami s možností vyberu by se to dalo zvládnout. Jenže nerozumím tomu proč jsem na pisemce dostal v místo teoretických otázek dalai dve vypocetni. Jedin odlišnost oproti tem za 2.5 bodu byla v tom, ze tam byly na vyber moznosti. Ty jsou mi ale stejne k ničemu když se musím propocitat pres cely příklad. Ja osobně jsem mel příklad na sikmy vrh (rychlost míče při dopadu při zadanem vektoru rychlosti) a výpočet pusobici sily ( výpočet druhého vektoru síly při znamosti pouze vektoru rychlosti a hmotnosti - to nevím doteď jak se pocita protoze se k prikladum nevrci). Oproti tomu můj spolužák ve skupině B mel v teoretických otázkách vypočítat skalatni soucin vektoru ( otázka 10 vteřin navíc výsledek stejný jako v interaktivních otázkách) a potom vypočítat zrychlení z vektoru rychlosti ( zase totožný příklad z interaktivní teorie, derivace podle t, otázka 10 vteřin) . Doufám ze vidíte tu nesrovnatelnou obtížnost a hlavne časovou náročnost... K dalším prikladum s

Náhradní termín Kontrolní Práce (Annonymous, 10.12.2012 00:29) Reagovat

Ve které místnosti bude tato náhradní KP probíhat? V kartě předmětu ani v programu výuky není jedniná zmínka o místě konání.

     Re: Náhradní termín Kontrolní Práce (Jakub Zlámal, 10.12.2012 07:14) Reagovat
    

Náhradní písemka bude v posluchárně P5 v 10.00. Sdělí vám to váš vyučující tento týden.

       Re: Re: Náhradní termín Kontrolní Práce (A, 10.12.2012 20:32) Reagovat
      

Děkuji za informace.

NESMYSL (aaa, 10.11.2012 21:13) Reagovat

26/25Ú. Je dáno nekolik kondenzátoru o kapacitách 2, 0 μF. Kondenzátory vydrží napetí maximálne 200V bez elektrického prurazu. Jak byste z techto kondenzátoru vytvorili sestavu kondenzátoru o výsledné kapacite (a) 0, 40 μF, (b) 1, 2 μF, má-li být pritom každá z techto sestav schopna vydržet napetí až do 1 000V vcetne? [(a) série peti kondenzátoru; (b) tri paralelní vetve po peti kondenzátorech]

z tohoto je jasné, že kondenzátory mají KAŽDÝ velikost 2, 0 μF a mám z toho dostat výslednou kapacitu 0,40 μF, to se neshoduje s výsledky...kdo vymýšlí takto rafinovaně nesmyslné příklady?

     Re: NESMYSL (Jakub Zlámal, 10.11.2012 22:06) Reagovat
    

Bohužel jsem nepochopil jestli se na něco ptáte nebo vám přijde příklad příliš snadný (což je). Pokud máte s příkladem problém zajděte na konzultaci za svým cvičícím nebo se zeptejte ve cvičení.

       Re: Re: NESMYSL (anonym, 10.11.2012 22:46) Reagovat
      

Problém vyřešen. Špatně jsem četl. Děkuji

bez názvu (Student, 08.06.2011 14:04) Reagovat

Zajímalo by mě, jaká byla uspěšnost studentů v předmětu fyzika 1.


<< <  1 2 3 4 5 ...53 54 55 56 57 58  > >>
© 2003 designed by RAW4U

PDVisual    Vysoké učení technické v Brně, Fakulta strojního inženýrství     Admin    Mapa serveru