|
|
|
|
|
/Fórum/Výuka Názory na výuku
Zde můžete zveřejnit názory, které se týkají výuky zajišťované ústavem.
Diskuse Nový příspěvek Řadit: souvislost datum << < 1 2 3 4 5 ...53 54 55 56 57 58 > >>
Výsledky (Smutný student , 01.03.2017 15:34) Reagovat | Jsou zde k nalezeni výsledky testů z teor. Cvičení? |
| Re: Výsledky (Jakub Zlámal, 02.03.2017 09:57) Reagovat | | Test na písemce vám učitel opraví. U interaktivního testu si správné odpovědi můžete zobrazit. |
Fyzika 1, zapoctove testy - obtiznost (student fsi, 17.03.2015 13:45) Reagovat | ZajĂmalo by me jak mĹŻĹľou existovat dve verze v pisemky ve skupine( asi i v celĂ©m rocniku jich bude vĂc, ted ale mluvim z vlastnĂ zkušenosti) kterĂ© majĂ naprosto odlišnou obtĂĹľnost. Na testu vy mely byt dve ptáky teoretickĂ© po jednom bodu a dvÄ› vypocetni po 2.5 bodech. TeoretickĂ© otázky se ale mĂ˝ch informaci majĂ typologicky podobat otázkám z interaktivnĂ teorie. Na cely test je 40 minut casu, coz nenĂ mnoho ale s dvÄ›ma teoretickymi otázkami s moĹľnostĂ vyberu by se to dalo zvládnout. JenĹľe nerozumĂm tomu proÄŤ jsem na pisemce dostal v mĂsto teoretickĂ˝ch otázek dalai dve vypocetni. Jedin odlišnost oproti tem za 2.5 bodu byla v tom, ze tam byly na vyber moznosti. Ty jsou mi ale stejne k niÄŤemu kdyĹľ se musĂm propocitat pres cely pĹ™Ăklad. Ja osobnÄ› jsem mel pĹ™Ăklad na sikmy vrh (rychlost mĂÄŤe pĹ™i dopadu pĹ™i zadanem vektoru rychlosti) a vĂ˝poÄŤet pusobici sily ( vĂ˝poÄŤet druhĂ©ho vektoru sĂly pĹ™i znamosti pouze vektoru rychlosti a hmotnosti - to nevĂm doteÄŹ jak se pocita protoze se k prikladum nevrci). Oproti tomu mĹŻj spolužák ve skupinÄ› B mel v teoretickĂ˝ch otázkách vypoÄŤĂtat skalatni soucin vektoru ( otázka 10 vteĹ™in navĂc vĂ˝sledek stejnĂ˝ jako v interaktivnĂch otázkách) a potom vypoÄŤĂtat zrychlenĂ z vektoru rychlosti ( zase totoĹľnĂ˝ pĹ™Ăklad z interaktivnĂ teorie, derivace podle t, otázka 10 vteĹ™in) . Doufám ze vidĂte tu nesrovnatelnou obtĂĹľnost a hlavne ÄŤasovou nároÄŤnost... K dalšĂm prikladum s |
Náhradní termín Kontrolní Práce (Annonymous, 10.12.2012 00:29) Reagovat | Ve které místnosti bude tato náhradní KP probíhat? V kartě předmětu ani v programu výuky není jedniná zmínka o místě konání. |
| Re: Náhradní termín Kontrolní Práce (Jakub Zlámal, 10.12.2012 07:14) Reagovat | | Náhradní písemka bude v posluchárně P5 v 10.00. Sdělí vám to váš vyučující tento týden. |
| Re: Re: Náhradní termín Kontrolní Práce (A, 10.12.2012 20:32) Reagovat | | Děkuji za informace. |
NESMYSL (aaa, 10.11.2012 21:13) Reagovat | 26/25Ú. Je dáno nekolik kondenzátoru o kapacitách 2, 0 μF. Kondenzátory vydrží napetí maximálne
200V bez elektrického prurazu. Jak byste z techto kondenzátoru vytvorili sestavu kondenzátoru o výsledné
kapacite (a) 0, 40 μF, (b) 1, 2 μF, má-li být pritom každá z techto sestav schopna vydržet napetí až do
1 000V vcetne? [(a) série peti kondenzátoru; (b) tri paralelní vetve po peti kondenzátorech]
z tohoto je jasné, že kondenzátory mají KAŽDÝ velikost 2, 0 μF a mám z toho dostat výslednou kapacitu 0,40 μF, to se neshoduje s výsledky...kdo vymýšlí takto rafinovaně nesmyslné příklady? |
| Re: NESMYSL (Jakub Zlámal, 10.11.2012 22:06) Reagovat | | Bohužel jsem nepochopil jestli se na něco ptáte nebo vám přijde příklad příliš snadný (což je). Pokud máte s příkladem problém zajděte na konzultaci za svým cvičícím nebo se zeptejte ve cvičení. |
| Re: Re: NESMYSL (anonym, 10.11.2012 22:46) Reagovat | | Problém vyřešen. Špatně jsem četl. Děkuji |
bez názvu (Student, 08.06.2011 14:04) Reagovat | Zajímalo by mě, jaká byla uspěšnost studentů v předmětu fyzika 1. |
<< < 1 2 3 4 5 ...53 54 55 56 57 58 > >>
|
|
| |