|
|
|
|
|
/Fórum/Výuka Názory na výuku
Zde můžete zveřejnit názory, které se týkají výuky zajišťované ústavem.
Diskuse Nový příspěvek Řadit: souvislost datum << < 1 2 3 4 5 ...55 56 57 58 59 > >>
Vyučující (gajda, 13.12.2004 00:23) Reagovat | Dobrý den (noc) všem. Mohl by mi někdo prosím sdělit kdo letos vyučuje Fyziku II na kombinovaném studiu?Děkuji |
Re: termíny zkoušek (Spousta, 08.12.2004 14:31) Reagovat | Vazeny pane,
terminy zkousek mohou byt jednotlivymi vyucujicimi zverejneny na nasich strankach, ale povinne to neni, nejelepe bude, kdyz se individualne domluvite se svym prednasejicim, jakou formou terminy da studentum na vedomi. Zapisy ke zkouskam budou (jak doufam) reseny centralne pres Informacni system fakulty, v soucasnosti se pracuje intenzivne na spusteni tohoto modulu. S pozdravem
Jiri Spousta |
termíny zkoušek (Radek, 08.12.2004 11:17) Reagovat | Budou vyvešeny termíny zkoušek na intrnetu? A půjde se tam i zapsat? |
Re: Kolik vlastně bodu? (Administrátor, 02.12.2004 10:40) Reagovat | Počet bodů, které musíte získat pro udělení zápočtu z Fyziky 2 je uveden v programu výuky předmětu.
Z teoretického cvičení musíte získat 9 bodů z 21. Z laboratorního 6 bodů z 9. |
Kolik vlastně bodu? (Já, 02.12.2004 10:35) Reagovat | Zajímalo by mě kolik je potřeba bodů k udělení zápočtu z Fyziky2.Na přednáškách slyšíme jiná čísla než ve cvičeních. |
Re: aspoň nějaká ukázka (Spousta, 26.11.2004 11:32) Reagovat | Vazeny kolego, vas prispevek mne na jedne strane rozesmutnel, na strane druhe potesil. Zacnu tim smutnym - nas take mrzi, ze prednasky z elektriny a magnetizmu vypadaji tak, jak vypadaji a jak je i Vy popisujete - mnoho teorie, zadny demonstracni experiment. Bohuzel, je to dano tim, ze nemame potrebne pristrojove zazemi. To veselejsi je, ze si to jednak uvedomujeme i my a to, ze se pristi rok na tento problem zamerime - snad se nam jiz podarilo sehnat vse potrebne (nadseni mame, namety a ideove navrhy experimentu take, mistnost na uskladneni snad rovnez a penize na zakoupeni nejake sezeneme). Vas dopis lze v tomto smeru uvitat jako podpurny argument pri techto nasich snahach. S pozdravem Jiri Spousta. |
aspoň nějaká ukázka (mirabelka, 25.11.2004 08:36) Reagovat | Výuka fyziky probíhá na úrovni teoretické a vše máme možnost si představit jenom v hlavě.Myslím si, že nějaký ten menší pokus by oživil teoretickou výuku, aspoň teď v magnetismu, v kvantové fyzice to asi už nebude možné.Jinak bych říct, že přenášky doc. Spousty jsou dobré, ale opravdu bych přivítal trochu té praxe. |
Re: Přestávky (Spousta, 22.11.2004 13:02) Reagovat | Vazeny pane,
dekuji za upozorneni, ale prestavky delame, jen jsou maskovane za drobne odbocky, pri kterych vam klidne kontrolka error muze svitit. Odpadla nam totiz jedna prednaska a tak se ji takto nenasilne (ale asi trochu nasilne preci jen) snazime nahradit. Co se dlouhe teorie a malo instruktivnich prikladu tyka, pokusim se, ale obavam se, ze to by melo byt spise naplni procvicovani jednak v TC, ale hlavne v nove vytvorene prednasce Vybrane kapitoly z fyziky II, kterou mohu vrele doporucit vasi pozornosti.
S pozdravem a diky za podnety
Vas
Jiri Spousta |
Přestávky (Zdeněk, 22.11.2004 11:49) Reagovat | Velice bych se přimlouval za alespoň krátkou přestávku v přednáškách doc.Spousty. Moje vnímací a zaznamenávací smysly po dvou nepřetržitých hodinách úporné přednášky hlásí error a odmítají další informace.Zároveň bych chtěl poprosit, jestli by doc.Spousta nemohl zařadit místo zdlouhavého odvozování vzorců spíše praktičtější ukázky použití teorie. |
Re: Malé testy (R. Kalousek, 22.11.2004 10:11) Reagovat | Vysvětlení správných odpovědí v testech je na jednotlivých vyučujících. V každém případě doporučuji se s Vaším vyučujícím domluvit, jakou formou lze jednotlivé otázky projít (nejčastěji se to řeší konzultacemi mimo cvičení, někdy i v hodině). Co se týče nahlédnutí do opravených testů (stejně jako nahlédnutí do opravených písemek), je právo každého studenta vidět, jak byla jeho práce hodnocena. Formu lze opět domluvit s vyučujícím, často zase v rámci konzultace mimo cvičení. |
<< < 1 2 3 4 5 ...55 56 57 58 59 > >>
|
|
| |